חיפוש

אזרחות פורטוגלית יתרונות

אלפי ישראלים פונים בכל שנה לרשויות בפורטוגל וזאת על מנת לקבל אזרחות פורטוגלית. מהם היתרונות באזרחות הזו? כל הפרטים.

הוצאת אזרחות פורטוגלית – שורה של יתרונות

אין עוררין על כך שהדרכון הישראלי והאזרחות הישראלית לא מקנים שורה של הטבות בעולם, זאת משום שהדרכון הישראלי נחשב לחלש יותר ואיננו מאפשר אפשרויות רבות כמו באחזקה של דרכון אירופאי. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים להוציא דווקא אזרחות פורטוגלית, זאת משום שישנן שורה של הקלות בקבלה והוא מאפשר שורה ארוכה של יתרונות כגון:

  • עבודהאדם המחזיק בדרכון פורטוגלי רשאי לעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי, ללא צורך באשרת שהייה או עבודה, בנוסף לשלל הזכויות הסוציאליות להן זכאי כל עובד באותה מדינה. בפורטוגל ספציפית זכאים האזרחים לשורה ארוכה של הקלות מס, כמו גם חופשת מענק לידה מוגדל ומספר רב של זכאויות שונות אשר מאפשרות חיסכון אדיר של כסף.
  • לימודיםלמחזיק בדרכון הפורטוגלי אפשרות להירשם ללימודים אקדמאים בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי, ולקבל את ההטבות הנלוות על פי הנהוג בכל מדינה, כאשר בחלק מהמדינות ניתן ללמוד בחינם ובחלק באופן מסובסד. בנוגע לפורטוגל, קיימות מספר מוסדות לימוד מהטובים בעולם אשר מאפשרים לאזרחים ללמוד בהן בחינם, הן תארים ראשונים והן תארים מתקדמים ממגוון רחב של תחומים.
  • אשרת כניסה לארה"ב  בניגוד לאזרחות ישראלי, אדם המחזיר באזרחות פורטוגלית נכלל בתוכנית תוכנית ויזה של ממשלת ארה"ב לפיה כל אותם אזרחים השייכים  למדינות השייכות לתוכנית זכאים להיכנס לארה"ב לצרכי תיירות או עסקים, ללא צורך בוויזה. הדבר נכון גם למדינות גם אוסטרליה וקנדה, ולמעשה מתאפשר באמצעות האזרחות הפורטוגלית כניסה למעל 160 מדינות בכל רחבי העולם., בנוסף, למחזיק האזרחות הפורטוגלי זכויות במדינות נוספות שמחוץ לגבולות האיחוד כגון מגורים ועבודה במדינות ספציפיות, הקלות בקבלת אשרת כניסה/עבודה למדינות שונות במזרח כגון אוסטרליה, ניו זילנד, הודו ותאילנד, וכן כניסה למדינות נוספות להן נדרש אזרח ישראלי להנפיק אשרה מיוחדת, או מדינות אליהן הכניסה לאזרח ישראלי לא ניתנת כמו מדינות ערביות או מדינות אפריקה השונות.
  • הזדמנויות עסקיות  למחזיק באזרחות פורטוגלית נפתחת האפשרות לרכוש נכסי נדל"ן ועסקים שונים בפורטוגל ובמדינות האיחוד ללא צורך בהקמת חברה, יחד עם הטבות במיסוי ויתרונות נוספים. בנוסף, מי שמעוניין להקים עסק בפורטוגל, יזכה לזכויות ולהטבות להן זכאי כל אזרח באיחוד האירופאי, למידע נוסף בעניין.

מעוניינים גם אתם להנות מכל היתרונות של אזרחות פורטוגלית? חברת easy nationality היא החברה המובילה כיום בתחום של הוצאת אזרחות פורטוגלית, והיא בעלת וותק רב בליווי של ישראלים רבים בתהליך, זאת באמצעות עורכי דין מהטובים בתחום וליווי צמוד לכל אורך התהליך. במהלך השנים מאות מלקוחות החברה קיבלו אזרחות פורטוגלית ונהנים משורה של יתרונות אשר בכוחם לשנות את עתידכם בצורה שלא דמיינתם.

אזרחות

אולי תאהבו גם את