חיפוש

איך להימנע מכפל ביטוחי?

אזרחים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לכך שיש להם כפל ביטוחי, עבורו הם משלמים עשרות ולעיתים מאות שקלים בחודש. באמצעות השירות של חברת MY ADVICE ניתן לבדוק ולחסוך מאות שקלים בחודש.

 

לחסוך כסף עם מציאת כפל ביטוחי

 

מהו כפל ביטוחי?

ענף הביטוח הוא ענף סבוך ומורכב, אשר לו בעיות רבות. אחת הבעיות המרכזיות ביותר אשר רבים אינם מודעים נעוצה בנושא הכפל הביטוחי. למעשה, כפל ביטוחי הוא מצב שבו משלמים עשרות ולעיתים מאות שקלים מיותרים בחודש, בעבור פוליסות שונות לאותו מצב רפואי. כלומר, כפל ביטוחי הוא מצב שבו קיימים עבור אדם מספר ביטוחים וכיסויים שונים, עבור אותו מקרה ביטוחי אשר יכול לכלול בין השאר פוליסת אובדן עבודה, פוליסה רפואית וכו'. הכפל נוצר במצב שבו מבוטח מחזיק בפוליסה מטעם קופת החולים, ובמקביל גם מחברת הביטוח הפרטי, או מכמה חברות ביטוח שונות. למעשה, מדובר במצב שבו מבוטח משלם יותר עבור מספר זהה של ביטוחים מבלי שזה משפיע על גובה התשלום החודשי אותו הוא משלם בכל חודש. המצב הזה נוצר לרוב כתוצאה מבורות של הציבור ואי ידיעה, בייחוד בעידן הנוכחי בו עובדים רבים משנים מקומות עבודה לעיתים תכופות וממשיכים לשלם למספר מוסדות ביטוח במקביל. לכן, עובדים רבים מגיעים למצב שבו בכל חודש "נעלמים" כספים וזאת כאמור כתוצאה מהנושא של כפל ביטוחי ומיסים מיותרים. מנתונים אשר נאספו עולה תמונה עגומה ביותר: בישראל ישנם יותר מ 6.5 מיליון מקרים של כפל ביטוחי, אשר יוצרים מציאות שבה בכל שנה ישנם מיליוני כספים אשר מועברים לחברות הביטוח וקופות החולים – ללא כל סיבה. לכן, לאור העובדה כי מדובר באחד מהבעיות הגדולות ביותר של ענף הביטוח החליטו ברשות לשוק ההון להקים את מנוע חיפוש אשר מטרתו היא לאתר את הכפלים הביטוחים ולבטלם במקרה הצורך, וזאת כדי לתת מענה לרבים אשר תוהים לעצמם איך להימנע מכפל ביטוחי.

 

מהו הר הכסף?

הר הכסף הינו מנוע חיפוש הושק ע"י רשות שוק ההון ומשרד האוצר והוא נועד להציג בחינם את כל מוצרי הביטוח אותו רכש המובטח מכל חברות הביטוח, כולל סוג הביטוח, תקופת הביטוח, המחיר ששולם ובאיזו חברת ביטוח הוא מבוטח. הבעיה בה רבים נתקלים היא סרבול בתהליך, זאת משום שמנוע החיפוש לא מעניק את כל הפרטים המלאים אלא רק היכן נמצאים החשבונות. על כן, חברת MY ADVICE מאפשרת לכם להימנע מכפל ביטוחי זאת לאחר קבלת המידע מהר הביטוח, תוכלו באמצעות החברה להוזיל את המחיר אותו אתם משלמים כמו גם את תנאי הביטוח. בכך, תוכלו לחסוך את ההתעסקות המורכבת הזו אל מול חברות הביטוח ולתת לחברה מקצועית כמו MY ADVICE  לנהל לכם את התיק אל מול חברות הביטוח השונות ובכך לחסוך אלפי שקלים בכל שנה בגין כפל ביטוחי.

אולי תאהבו גם את

כפל ביטוח
איך למנוע כפל ביטוחים?

ביטוח הוא מוצר פיננסי, המעניק הגנה כלכלית ושקט נפשי בעת צרה. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לנושא של כפל ביטוחים, שעלול להוביל להוצאות מיותרות.

קראו עוד »