חיפוש

גריל גז או גריל פחמים

בשעה שיום העצמאות מגיע לסיומו, מתחילים אנשים רבים שברשותם גריל פחמים להחזיר אותו לאחסון, שם הוא נמצא לאורך כל השנה עד לחגיגות יום ההולדת למדינת ישראל ביום העצמאות.

הסיבה שבגללה רוב האנשים בוחרים שלא להשתמש בגריל פחמים שלהם במהלך השנה, היא המאמץ הרב שדורשת ארוחה שהכנתה היא על גביו.

כיום, קיימים סוגים רבים של גריל, מה שמכונה בפי כולם מנגל, המוכרים והנפוצים ביותר הם גריל פחמים וגריל גז, אם ברצונכם לרכוש גריל לשימוש הביתי שלכם מומלץ ואף רצוי להכיר את סוגי הגריל על יתרונותיהם וחסרונותיהם.

מה זה גריל פחמים

גריל פחמים הוא המנגל שכולנו מכירים מהילדות, זה שממלא את רחובות ישראל בכל שנה ביום העצמאות, את גריל הפחמים מדליקים באמצעות פחמים, לגריל פחמים יתרונות וחסרונות על פני גריל גז.

פחמים גריל

מה זה גריל גז

גריל גז הוא ההמצאה החדישה יותר, את גריל הגז מדליקים באמצעות כפתור, הדלקתו פשוטה ונוחה, גריל גז נמצא אצל אנשים בדרך כלל בחצר ויש לו יתרונות וחסרונות מול גריל הפחמים.

יתרונות וחסרונות של גריל פחמים וגריל גז

כאשר ניגשים להשוואה בין השניים ישנם מספר דברים עיקריים שבהם ההבדל מתבטא.

קודם כל הזמינות והנוחות שבשימוש בגריל גז, הדלקתו של גריל גז היא באמצעות כפתור בלבד, בשונה מהדלקת גריל פחמים שאורכת זמן רב ומצריכה מאמץ וכוחות מרובים, גריל גז נוח להדלקה ובהתאם גם לכיבוי, לאחר הכנת האוכל על גבי גריל גז יש לערוך ניקיון פשוט שלא מצריך כמעט מאמץ, לעומת כיבוי וניקיון לאחר הכנת אוכל על מנגל פחמים, שמצריך זמן ועבודה.

עוד שוני בין השניים זה עניין הטעם והריח, אנשים רבים רגילים לטעמו של הבשר כשהוא חרוך על גבי גריל פחמים ולכן חשוב לדעת שהאוכל המתקבל על גבי גריל גז בעל טעם שונה במקצת מהטעם של האוכל הנצלה על גבי גריל פחמים, כמו כן הריח שיש בהכנת אוכל על גריל פחמים אינו דומה בגריל גז וחשוב לדעת את זה טרם הקנייה, כי חווית הכנת אוכל על גבי גריל גז שונה לגמרי מאוכל שהוכן על גבי גריל פחמים.

לאחר שקראתם והכרתם מה כולל שימוש בגריל פחמים ובשונה ממנו בגריל גז, מומלץ לשבת ולחשוב מהן המטרות אותם תרצו שהגריל החדש ישמש, מה התדירות שתשמשו בו ומה התקציב שתרצו להשקיע, אם למשל אתם אוהבים לארח ומעוניינים בגריל שיאפשר לכם שימוש בו לעיתים קרובות עליכם להחליט זאת מראש ולבצע את הקנייה בהתאם.

זכרו שהדבר החשוב ביותר בקניית מכשיר חדש לבית הוא התכנון המוקדם והבירור, בזכות התכנון תוכלו לרכוש את המוצר הטוב ביותר עבורכם. כיוון שברצונכם לקנות גריל גז או גריל פחמים שישמש אתכם כראוי לשנים הבאות חשוב לברר ולקנות מחברה מוכרת, כדי שתוכלו לקנות ממנה חלקים להחלפה במידת הצורך.

רוצים לרכוש גריל גז? היכנסו לאתר של די אנד אס ובחרו את גריל הגז שמתאים לכם!

אולי תאהבו גם את

שיש אוניקס
השימוש בשיש אוניקס

אבן האוניקס הינו הרולס רוייס של השיש. זוהי אבן שיש באיכות גבוהה במיוחד המשמשת כחומר גלם בבתי אצולה, ארמונות, כנסיות מפוארות, בתי מלון יוקרתיים ועוד.

קראו עוד »