חיפוש

מה זה כסף אבוד ואיך מחזירים אותו אל בעליו?

כספים אבודים הם כל אותם חסכונות שכולנו עושים, שוכחים מהם, או אולי לא יודעים על קיומם, ולמעשה מחכים לנו במשך שנים. זה נשמע לכם טוב מידי? או שאולי זה נשמע לכם כמו משהו בלתי אפשרי, כי איך יכול להיות שיש כסף שמחכה לכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה נפוץ יותר ממה שאתם חושבים. במדינת ישראל יש מיליוני שקלים ששוכבים בכל מיני חסכונות וחשבונות בנק כאבן שאין לה הופכין ולכן היוזמה שעונה לשם "הר הכסף" חשובה כל כך. הר הכסף הוקם במטרה לעזור לכולנו לבדוק, לאתר ולהעביר אלינו בחזרה את כל אותם כספים ששוכבים ומחכים לנו, אז למה שלא תעשו בדיקה כזאת גם אתם?

 

מה אפשר לבדוק?

 

אל הר הכסף כל אחד יכול לפנות, בלי קשר לגיל שלכם או למקום המגורים שלהם. תוכלו לבקש שיעשו לכם בירור לגבי:

 

  • חשבונות בנק שלא ידעתם שיש לכם
  • חסכונות וקרנות פנסיה שונות ששכחתם מקיומם
  • חסכונות וחשבונות בנק על שמו של נפטר שאתם היורשים שלו

 

ולכן אין לכם סיבה להתמהמה. אם ניתן לעשות את כל הבירורים שצריך תוך זמן קצר ביותר ולקבל את הכספים שמחכים לכם, מדוע שלא תיהנו מכך? זה נכון שלא כל אדם שפונה אל הר הכסף מוצא כספים אבודים אך מצד שני, בהחלט שווה לבדוק זאת כי אולי מחכה לכם הפתעה טובה ומשמחת.

כסף אבוד

איך הכסף יעבור לחשבונכם?

 

פשוט מאוד: אחרי שאתם מקבלים את הפירוט מהר הכסף אתם יכולים לדרוש את מה שמגיע לכם. מדהים לראות שמהר מאוד הכספים יעברו אל חשבון הבנק שלכם ומשם אתם כבר תקבעו מה לעשות איתם. זה לא משנה אם מדובר על סכום של כמה מאות שקלים, כמה אלפי שקלים או אפילו יותר מזה, כי מי מאיתנו לא היה שמח לגלות, ככה סתם, שהוא בעליו של סכום כסף מסוים? כספים אבודים מחכים לאנשים רבים במדינה ושווה לכם לעשות את הבירור שצריך בעזרת הר הכסף כי אין לדעת מה תגלו.

 

אולי תאהבו גם את