חיפוש

עורך דין מקרקעין שלא תרצו לוותר על שירותיו

בשעה טובה כבר יש לכם נכס שרשום על שמכם, שקניתם ועכשיו אתם רוצים להשכיר לאחרים? אם כך, ברור מדוע אתם מתרגשים מכל העניין הזה. רבים מאיתנו כבר הבינו שאומנם העבודה היא עניין חשוב שגורם לנו להצליח לממן את חיינו, אך הקפיצה הגדולה בדרך כלל לא תגיע מתוך המשכורת החושית. לכן  צריך להעז ולעשות השקעות שונות, מה שמוביל אנשים רבים לפנות אל תחום הנדל"ן על רבדיו השונים. ברור מדוע גם אתם בחרתם לקנות דירה לפני לא מעט חודשים במטרה להשכיר אותה לאחרים ולכן, אם עכשיו אתם כבר קופצים למים ועושים את הצעד, כדאי שתבררו היטב איך לעשות את זה נכון. יש כל כך הרבה סיפורי זוועה על אנשים שהשכירו נכסים לדיירים והדיירים למעשה לא עזבו, הדיירים הרסו את הנכס או שקרו כל מיני דברים נוראיים אחרים. לכן ברור מדוע אתם רוצים לעשות הכול כדי להימנע ממצב כזה, רק נשאלת השאלה איך עושים זאת. האם זה אומר שבגלל החשש עדיף שלא תשכירו את הנכס שלכם? כמובן שהתשובה לכך שלילית. תמיד עדיף יהיה להשכיר את הנכס כי בהחלט יכול להיות שתמצאו דיירים הוגנים וישרים. מה שכן, כדאי יהיה לבדוק למי אתם משכירים את הנכס שלכם ובעיקר, כדאי יהיה להתייעץ עם מירי יעקב: מומחית לענייני מקרקעין.

 

מה תפקידו של עורך הדין לכל אורך הדרך הזו?

כאשר מדברים על השכרת נכס מדברים על עסקה שבה לעוה"ד שלכם יש משמעות אדירה. עורך דין מקרקעין יוכל, לפני הכול, לנסח עבורכם את החוזה. ניסוח חוזה של השכרת נכס נדל"ן יכלול את כל הסעיפים החשובים ביותר, בין אם זה כולל את המקרים שבהם הדייר חייב לפנות את הדירה, את החובות של המשכיר או כל דבר אחר. יש לחוזה הזה חשיבות אדירה כי ברגע שבו מתחילות הבעיות, הדבר הראשון שיעשו שני הצדדים זה לפנות אל חוזה ולהבין מה באמת אומר החוק. לכן יש חשיבות לבחירת עורך דין מקרקעין שבאמת מכיר את התחום ומגיע עם הרבה מאוד ניסיון, כי זה איש המקצוע שבסופו של דבר יוכל לדאוג לאינטרסים שלכם. לא כל אדם בתחום הזה שרק למד משפטים אך לא צבר ניסיון בתחום, יוכל לסייע. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק בשבע עיניים בידי מי אתם מפקידים את העניינים שלכם, כי למה שתיקחו סיכונים מיותרים?

עורך דין מקרקעין

עורך הדין הטוב ביותר באזורכם

 

מחפשים עורך דין מקרקעין אך לא לגמרי יודעים אל מי לפנות? אם כך, ברור שאפשר להבין את הדילמה שלכם, כי אם יש משהו בטוח, זה שלא חסרים עורכי דין בישראל. יש הרבה אנשים שלמדו את התחום הזה ושצברו בו ניסיון ולכן עולה השאלה כיצד ניתן יהיה לבחור את איש המקצוע שלכם. הניסיון שלנו מוכיח שעו"ד טוב בתחום הנדל"ן הוא אדם שכבר כתב הרבה מאוד חוזים ושכבר נתן שירות להרבה אנשי מקצוע. עוה"ד שלכם צריך להיות אדם עם המלצות, מוניטין ומישהו שתרגישו שבאמת דואג לאינטרסים שלכם בכל עסקת נדל"ן שתעשו, בין אם מדובר על עסקת נדל"ן של השכרה ובין אם מדובר על רכישת נכס. בנוסף לכך, חשוב להבין שעורכי הדין שונים גובים גם לא מעט כסף על השירותים השונים שהם נותנים. לכן צריך לראות כמה זה עולה ולהבין מראש שאתם לא נכנסים להוצאה כלכלית גדולה מידי, כי מה הטעם לבחור את איש המקצוע היקרן ביותר שיש היום בישראל?

 

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »
איש משפט
מהם שירותי תרגום נוטריוני?

שירותי תרגום נוטריוני נדרשים, הן לצרכים עסקיים והן לצרכים פרטיים. תרגום נוטריוני אינו תרגום רגיל ועליו להיות קביל ומחייב משפטית. לשם כך עליו להיות נאמן

קראו עוד »