חיפוש

האם יתאים לך להיות עורך דין מיסים?

לחפש מקצוע לחיים זה לא עניין פשוט וכל אחד מאיתנו מצא את עצמו בעבר מתמודד עם הסוגיה הזאת. אומנם זה נכון שיש גם אנשים ברי מזל שמגיל יחסית צעיר ידעו שהם רוצים להיות חוקרים, רופאים או שוטרים, אך אם לומר את האמת, אצל רובנו זה לא המצב. לכן זה טבעי שגם אתה, כמו הרבה צעירים אחרים, חזרת מהטיול שלך בחו"ל עם השאלה הגדולה: מה אני רוצה לעשות בחיים? מה שכן, אם גם אתה חושב שצדק זה עניין חשוב ואם גם אתה רוצה להילחם כדי לעזור לאנשים, או להילחם למען שמירה על החוק במדינה, יכול להיות שעריכת דין זה המקצוע הנכון לך. להיות עורך דין זה אומר להתמודד עם לא מעט עניינים מרגשים, מעניינים ומגוונים, אז למה לחשוב יותר מידי לפני שאתה נרשם לפקולטה המתאימה? בתוך כל התחום של עריכת דין אין ספק שאחד מהתחומים המרתקים ביותר הוא התחום שבו מתעסק עורך דין מיסים, כך ששווה לך לבדוק את האופציה הזאת מקרוב.

 

מה תעשה בפועל בתור עורך דין מיסים

 

מתלבט האם אתה רוצה להיות עורך דין מיסים? לא יודע האם העבודה הזאת באמת יכולה להיות מעניינת עבורך? אם כך, כדאי שתדע, בראש ובראשונה, שמדובר על תחום מאוד מגוון. תוכל לייצג אנשים שעברו עבירות מיסים הקשורות למע"מ, למס הכנסה או אפילו עבירות של צווארון לבן, מה שאומר שהשמיים הם הגבול בענף הזה. יתרה מכך, בתור עורך דין לענייני מיסים אתה גם תוכל לתת סיוע משפטי, ליווי וייעוץ לאנשים שפשוט יש להם דילמות כאלה ואחרות לגבי התחום הזה. לא מעט אנשים עוברים במדינה שלנו עבירותה הקשורות למיסים, בין אם הם עושים זאת ביודעים ובכוונה ובין אם לא, מה שאומר שיש גם לא מעט אנשים שתוכל לייצג לאורך הקריירה שלך. למעשה, לעורכי דין לענייני מיסים לא חסרה עבודה ואתה תראה שגם אתה תצא מרוצה מהעניין.

מתאים להיות עוד מיסים

באיזו פקולטה הכי כדאי לך ללמוד?

 

כאשר מדברים על לימודי משפטים ניתן לראות שיש לא מעט פקולטות בישראל שאליהן אפשר ללמוד ושבהן ניתן ללמוד. לכן ברור מדוע אתה מתלבט ומדוע אתה לא בטוח לגבי מקום הלימודים, שכן לא בכל מקום תקבל את הטוב ביותר. זה לא משנה אם אתה רוצה להיות בסופו של דבר עורך דין מיסים או עורך דין שמתעסק בכל תחום אחר כי בכל מקרה כדאי יהיה לברר:

 

  • מהן דרישות הקבלה ללימודים
  • מי הם המרצים
  • כמה זמן נמשכים הלימודים
  • כמה עולים הלימודים

 

ובנוסף, האם מדובר על פקולטה שיש לגביה לא מעט המלצות של הבוגרים. אתה תראה שהעבודה בפועל תהיה מרתקת ואין ספק שלא תצטער על שבחרתם בתחום מעניין שכזה.

 

באדיבות אורדן – עורכי דין ורואי חשבון.

 

אולי תאהבו גם את

שמן לו
מה חשוב לדעת על חוק מע"מ?

מערכת מס היא מערכת שמפעילה מדינה מסוימת לצורך גביית מס מהאזרחים שלה. גם מדינת ישראל, כמו שאר המדינות המערביות בעולם, מפעילה מערכת מס, הכוללת את

קראו עוד »
איש משפט
מהם שירותי תרגום נוטריוני?

שירותי תרגום נוטריוני נדרשים, הן לצרכים עסקיים והן לצרכים פרטיים. תרגום נוטריוני אינו תרגום רגיל ועליו להיות קביל ומחייב משפטית. לשם כך עליו להיות נאמן

קראו עוד »